FAQ SERVEIS

- COM NAVEGAR PER LA PÀGINA WEB?

- COM REGISTRAR-SE A DINAMIKS?

- COM CONTRACTAR UN SERVEI?

- COM GESTIONAR LES DADES DELS MEUS NENS/ES?

- COM FER UN PAGAMENT?

- COM DEMANAR PRESSUPOST PER UNA FESTA?

- COM MOURE'M PEL MEU INTRANET?

 

FAQ Festes

  1. Com puc reservar una festa infantil amb Dinamiks?
  2. Què significa Festa Particular o Festa Grossa?
  3. Qui pot contractar les activitats de festes de DINAMIKS?
  4. Quin serà el procés de comunicació des de la reserva fins a la data de l’activitat?
  5. Quins monitors vindran a la festa?
  6. Si fem l’activitat a l’aire lliure, què passa si plou?
  7. Teniu espais interiors per celebrar les festes Particulars?
  8. Si celebrem la festa en un parc públic, cal demanar permís?
  9. Puc fer la festa en una casa particular o a la zona comunitària de casa meva?
  10. Què inclou el preu?
  11. Es pot demanar que al final de l’activitat els monitors donin suport als pares per dinamitzar el pastís i l’entrega de regals?
  12. Quan arriben els monitors al contractar qualsevol servei?
  13. Quina és l’edat recomanada per les activitats?
  14. Les activitats estan pensades per a què participin nens/es amb discapacitats física o intel·lectual?
  15. Els tutors/es legals poden disposar de fotos de record de l’activitat?
  16. Els pares poden fer comentaris al bloc?
  17. Es pot contractar servei de càtering per les festes Particulars? Què inclou?
  18. Es pot contractar servei de Decoració per les festes Particulars?
  19. Com escollir el tipus d’activitat a contractar?
  20. Si un nen/a es fa mal durant l’activitat, què feu?
  21. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

FAQ Extraescolar

  1. Com puc apuntar el meu fill a una extraescolar?
  2. En cas que la logística familiar no permeti fer l’activitat cada setmana, es pot apuntar per dies alternats?
  3. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks?
  4. En activitats per a nens/es amb autisme, poden participar nens/es de qualsevol grau de TEA?
  5. Abans d’inscriure’s, es pot venir a provar una sessió per valorar si el nen/a està a gust?
  6. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?
  7. Quins són els monitors de les extraescolar i la seva ràtio?
  8. Quina documentació s’ha de facilitar?
  9. Com es distribueixen els grups, horaris i edat?
  10. Quina indumentària cal portar?
  11. Treballeu amb suport d’aprenentatge?
  12. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament, s’ha fet mal o és baixa mèdica?
  13. Si no disposem de bicicleta, Dinamiks ens pot deixar una bici perquè el nen/a pugui fer l’activitat en aquelles activitats que ho requereixi?
  14. Si plou abans de l’activitat es segueixen fent les sessions?
  15. Es retornen els diners si s’anul·la l’activitat per causes alienes a l’activitat?
  16. On es realitzen les activitats?
  17. Com poden seguir el desenvolupament de les extraescolars?
  18. Els pares poden fer comentaris al bloc?
  19. Els pares han d’estar presents durant l’activitat?
  20. Els nens/es poden marxar sols de les extraescolars?
  21. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

FAQ Colònies

  1. Com puc apuntar el meu fill a les colònies d’estiu?
  2. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?
  3. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks des de la inscripció fins a la data de l’activitat?
  4. Com s’organitzarà la sortida i l’arribada?
  5. Estan els mateixos monitors les 24 hores amb els nens/es?
  6. Quins monitors venen a les Colònies DINAMIKS?
  7. Quina documentació s’ha de portar a la casa?
  8. Com es distribueixen els grups per edats?
  9. Els nens poden escollir amb qui van a l’habitació?
  10. Quin és el dia a dia (horari)
  11. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament o s’ha fet mal?
  12. Què ha de fer un nen/a que necessita prendre medicació durant les colònies?
  13. Què passa si un nen/a no vol/pot fer alguna activitat?
  14. Si el nen/a no s’adapta a les colònies com actuem?
  15. Els pares poden trucar als nens/es durant les colònies? Com poden seguir el desenvolupament de les Colònies?
  16. Els pares poden fer comentaris al bloc?
  17. Quin tipus de menjar hi ha?
  18. Disposeu de menús per nens/es amb dietes especials o al·lèrgies?
  19. Les activitats i centre estan equipats i preparats per a nens/es amb discapacitat intel·lectual o física?
  20. Les rutes en BTT són molt difícils?
  21. En el cas de BTT, els nens/es poden portar la seva bicicleta a les colònies?
  22. Es fan activitats només relacionades amb la temàtica (Colònies de BTT/ Aiguaventura), què més es farà?
  23. Al final de les Colònies, com ens fareu arribar les millors imatges?
  24. Els nens/es tenen higiene personal cada dia?
  25. Els nens/es poden portar mòbils o aparells electrònics?
  26. Els nens/es poden portar diners?
  27. Quin tipus d’aliments poden portar?
  28. Si el nen/a fa anys durant les colònies, què feu?
  29. Com està delimitada la Casa de Colònies?
  30. Com funciona la piscina, hi ha socorrista?
  31. Les activitats d’aventura i bici són totalment segures?
  32. Quina roba cal portar, es pot rentar allà?
  33. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

FAQ Casals

  1. Com puc apuntar el meu fill als casals?
  2. On es realitzen els Casals?
  3. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?
  4. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks des de la inscripció fins a la data de l’activitat?
  5. Quins monitors venen als Casals DINAMIKS?
  6. Quina documentació s’ha de portar?
  7. Com es distribueixen els grups per edats?
  8. Quin és l’horari base?
  9. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament, s’ha fet mal o és baixa mèdica?
  10. Què ha de fer un nen/a que necessita prendre medicació durant els casals?
  11. Com es poden seguir el desenvolupament dels Casals?
  12. Els pares poden fer comentaris al bloc?
  13. Quin tipus de menjar hi ha?
  14. Disposeu de menús per nens/es amb dietes especials o al·lèrgies?
  15. Quin menjar cal portar de casa?
  16. Al casal Lleuresport, quin tipus d’activitats es fan?
  17. Al casal Aventura, quin tipus d’activitats es fan?
  18. Al casal Summer Experience, quin tipus d’activitats es fan?
  19. Les activitats i centres estan equipats i preparats per a nens/es amb discapacitat intel·lectual o física?
  20. Poden participar nens/es amb TEA (Trastorn de l'Espectre autista)?
  21. Com funciona el dia de BTT o Sobre Rodes?
  22. Com funciona la piscina, fan cada dia? hi ha socorrista?
  23. Al final dels Casals, com fem arribar les millors imatges a les famílies?
  24. Les activitats d’aventura i bici són totalment segures?
  25. Quina roba cal portar?
  26. Es pot apuntar dies esporàdics?
  27. Quines opcions d’horaris puc apuntar el meu fill al casal?
  28. Els nens/es poden portar mòbils o aparells electrònics?
  29. Els nens/es poden marxar sols dels casals?
  30. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

 


 

FAQ Festes

1. Com puc reservar una festa infantil amb Dinamiks?

Per reservar una festa infantil Particular caldrà fer la demanda de pressupost per la web de DINAMIKS i esperar a 3 dies màxim, per a què es pugui fer l'estudi i aprovació de l'activitat. Es pot trucar prèviament per informar-se de la disponibilitat d'horaris per realitzar l'activitat. I en el cas de festes Grosses caldrà trucar per demanar el pressupost i estudi detallat de l'activitat, amb reunions prèvies si fos necessari. Per festes Grosses es pot fer una demanda de pressupost per correu electrònic, però es recomana tractar els aspectes més específics telefònicament, ja que les festes grosses poden tenir moltes variants a tenir en compte per l'èxit de l'activitat. 

Per festes Particulars, el client que demana el pressupost podrà fer un seguiment per la seva plataforma d’intranet. Si encara s'ha d'aprovar el pressupost estarà indicat com a <<EN ESTUDI>>, i un cop aprovat estarà com a <<APROVAT>>. En el cas que es detecti un error o alguna incoherència amb l’enviament del pressupost de la festa Particular, a la web s'indicarà com a <<NO APROVAT>>, I els comercials de Dinamiks es posaran en contacte per resoldre tots els dubtes i possibles canvis.

En cas que s'accepti el pressupost, s'haurà de fer l'ingrés a DINAMIKS via Transferència, Paypal (2% Comissió) o pagament fraccionat (2% Comissió), sempre durant les 48h posterior a la contractació de servei, perquè quedi completament reservat el dia de l'activitat.  

En els casos de Grosses, un cop aprovat el pressupost, el client farà una paga i senyal del 30%, amb el que quedarà formalitzada la reserva definitivament, o bé amb el segell i firma de l'entitat contractant. 

Per festes Particulars recomanem reservar les activitats almenys amb 14 dies, i les de festes Grosses amb més d’1 mes d'antelació.

2. Què significa Festa Particular o Festa Grossa?

A Dinamiks entenem les festes Particulars, com aquelles que estan relacionades amb aniversaris o celebracions de caràcter familiar, aquestes les tenim indicades a la web com activitats per Festes Particulars. Les Festes Grosses, com així marca a la web, són aquelles de caràcter multitudinari, on participen grans públics com festes per empreses, escoles, associacions, entitats o ajuntaments entre d’altres.

3. Qui pot contractar les activitats de festes de DINAMIKS?

Les festes les poden contractar tant particulars, associacions de veïns, escoles, empreses, entitats, ajuntaments, etc..., ja que totes les activitats estan adaptades i pensades per a cada necessitat.

4. Quin serà el procés de comunicació des de la reserva fins a la data de l’activitat?

En el cas de festes Particulars, un cop aprovat el pressupost On-Line, en la plataforma d’Intranet li quedarà com aprovada i confirmada, i aproximadament 48h abans de la data de l’activitat es trucarà per tancar aspectes logístics i informar del personal encarregat de portar a terme l’activitat.

En el cas de festes Grosses, un cop aprovat el pressupost de l’activitat, rebreu un correu electrònic de confirmació de l’activitat amb tots els documents necessaris per portar-la a terme, i durant tot el procés de maduració de la festa, Dinamiks s’anirà posant en contacte per tancar aspectes logístics i informar del personal encarregat de portar a terme l’activitat.

En tots els casos, la via de comunicació per qualsevol canvi o dubte, serà telefònicament o via e-mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

5. Quins monitors vindran a la festa?

Els monitors de Dinamiks es poden visitar a la nostra pàgina web, apartat equip humà (http://www.dinamiks.cat/ca/qui-som/equip-huma).

Segons la festa, hi aniran uns monitors o uns altres.

6. Si fem l’activitat a l’aire lliure, què passa si plou?

Les activitats a l’aire lliure estan subjectes a les condicions meteorològiques, en cas de previsió clara de pluja es pot aplaçar l’activitat per un altre dia, i es guarda la reserva durant 12 mesos sempre i quan s’anul·li 3h abans en el cas de festes particulars, i si és fora de la comarca de Barcelona 6h abans. En el cas de festes grosses s'ha d'anul·lar 24 hores abans de l'inici de l'activitat, i si hi ha contractacions de material gros com inflables, 3 dies abans de l’inici de l’activitat (veure les condicions del servei).

7. Teniu espais interiors per celebrar les festes Particulars?

Dinamiks disposa d’espais a Sant Cugat del Vallès per organitzar festes particulars en cas de sol·licitar espai tancat. En aquest cas caldrà contactar telefònicament 935888681 o via E-mail Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , abans de demanar un pressupost, per veure i assegurar-se la disponibilitat dels espais o centres que podem recomanar.

8. Si celebrem la festa en un parc públic, cal demanar permís?

La realització de festes infantils per particulars està subjecte a l’ordenament públic de cada municipi, que és diferent segons la població. En el cas de Sant Cugat del Vallès, Barcelona, Sabadell, Terrassa, Rubí, Cerdanyola, Ripollet... el procediment és molt senzill i Dinamiks pot facilitar al client els tràmits a seguir. En cap cas Dinamiks gestionarà la sol·licitud en nom del client. És important que quan es demana el permís es porti el dia de l’activitat, per qualsevol tipus de dubte dels agents públics o davant possibles activitats paral·leles a la mateixa zona que puguin afectar el bon funcionament de l’activitat contractada a Dinamiks.

 9. Puc fer la festa en una casa particular o a la zona comunitària de casa meva?

Totes les activitats estan adaptades per poder-les realitzar a una casa particular o zona comunitària, però abans l’espai ha de complir un requisits mínims per poder-les portar a terme amb les garanties que demana Dinamiks. Sempre que es faci en un espai privat, Dinamiks es posarà en contacte per revisar la zona si s’escau abans de la seva realització, o es demanarà informació extra com fotos dels espais.

Sempre que es realitzi en una zona comunitària es recomana que es demani permís abans a la comunitat per evitar perjudicis als veïns, a causa dels xivarri o sorolls.

10. Què inclou el preu?

Les Festes Particulars de Dinamiks estan dissenyades per fer grups amb un ràtio no superior a 1 monitor cada 10 nens, per tant, el preu inclou la durada i quantitat de monitors contractats, a més del muntatge, assegurança d'accidents, material entre d’altres. Aquesta ràtio en el cas de festes Grosses pot variar perquè la responsabilitat, durant la participació de l’activitat, recau sobre el Tutor/a Legal o sobre l’entitat contractant. Podeu consultar totes les tarifes a cada servei de festes fent clic als logos de cada activitat que apareixen a la pàgina web.

11. Es pot demanar que al final de l’activitat els monitors donin suport als pares per dinamitzar el pastís i l’entrega de regals?

Sí, caldrà marcar aquesta opció quan es demana el pressupost online de l’activitat. En aquest cas es reduirà l’activitat en 20min per ocupar aquest temps, fent la dinamització dels regals i el pastís.

12. Quan arriben els monitors el dia de l'activitat?

Quan es reserva l’activitat d’una Festa Particular a una hora determinada, s’entén que aquella hora és quan comença l’activitat, per tant, es recomana que a aquesta hora hagin arribat tots els nens/es que participaran. Els monitors arribaran 20 minuts abans per muntar el material i durant aquesta estona no es podran fer càrrec dels nens/es.

En el cas de les Festes Grosses aquest temps augmenta fins a 40-50 minuts per fer el muntatge de l’activitat, ja que la logística de muntatge augmenta pel volum de material.

Al finalitzar l’activitat, tots els monitors/es queden recollint i durant aquesta estona tampoc podran fer-se càrrec dels nens/es.

13. Quina és l’edat recomanada per les activitats?

Per les festes Particulars les activitats estan dissenyades per a nens/es de 3 a 14 anys, i si venen germans més petits/grans es podrà valorar l’opció que també hi participin, sempre i quan aquests estiguin motivats per fer-ho i es compleixin els requisits de ràtio nens/monitors estipulada.

Per les festes Grosses el format d’activitat està pensada per a un públic familiar (a partir de 3 anys), i en tots els casos, adults com nens/es poden participar de l’esdeveniment.

14. Les activitats estan pensades per a què participin nens/es amb discapacitats física o intel·lectual?

Sí. Les activitats es poden adaptar fàcilment i en el cas de cadires de rodes l’espai on es realitza l’activitat haurà d'estar degudament pavimentat. Sempre s'ha de valorar si en aquest cas és necessari familiars de suport o especialistes, per tant, sempre es contactarà amb Dinamiks per valorar totes les variables i possibilitats per a què l’activitat es compleixi amb les màximes garanties.

15. Els tutors/es legals poden disposar de fotos de record de l’activitat?

No és segur que Dinamiks faci fotos de l’activitat, però si el pare/mare ho demana s’enviaran algunes fotos record de l’activitat. També el pare podrà veure a la secció BLOG USUARIS, algunes de les millors fotos de l’activitat. Les fotos es farien sempre i quan el responsable de l'activitat ho marqui al pressupost abans de l'inici de l'activitat, on dona consentiment legal per a què aquestes fotos es puguin publicar. 

16. Els pares poden fer comentaris al bloc?

Sí. Els pares/mares poden realitzar comentaris al bloc, sobre les fotos de la festa i fer algun suggeriment al respecte si s’escau relacionat amb les activitats (només els comentaris es poden veure per clients registrats com a Usuaris de Dinamiks).

És molt important prèviament crear un compte personal en el USUARI DINAMIKS per a què es puguin veure i fer comentaris a les fotos. Aquesta compte s’activa per quan s’han de realitzar pagaments o reserves d'activitats per la plataforma de Dinamiks.

17. Es pot contractar servei de càtering per les festes Particulars? Què inclou?

A més de l’animació, Dinamiks ofereix la possibilitat de contractar servei de càtering. Aquest inclou entrepans, brioixos, croissants, begudes i el pastís, a més de tota la infraestructura i muntatge de taula, estovalles, coberts i gel. El servei de càtering no inclou les espelmes del pastís ni la pinyata. En el cas de intoleràncies o d’altres incidències amb el menjar s’ha de notificar a la fitxa de contractació per poder portar els aliments adequats.

18. Es pot contractar servei de Decoració per les festes Particulars? 

No. la decoració no es un servei que ofereix Dinamiks, però sí recomanar.  

19. Com escollir el tipus d’activitat a contractar?

Dinamiks té dissenyades diferents activitats especialment pensades segons quin sigui l’espai, edats dels nens/es, i tipus de grup. En cas de dubte us recomanem que ens consulteu telefònicament de les millors opcions a reservar i el que millor s’adapti al tipus de client ja sigui una entitat, particular, empresa o altre. També recomanem visitar la web on explica de què tracta cada activitat, edat recomanada, temàtica entre d’altres.

20. Si un nen/a es fa mal durant l’activitat, què feu?

Totes les activitats estan pensades per ser desenvolupades seguint tots els protocols de seguretat i és molt improbable el cas de lesions o accidents durant les activitats, tot i això, en cas que es produís algun incident, Dinamiks portarà sempre una farmaciola per atendre primeres cures, així com disposa d’assegurança que cobreix l’activitat en el cas d’incident i, si la lesió es greu, també el seguiment i recuperació. Dinamiks mai subministrarà cap tipus de medicament, i es facilitarà la farmaciola al Pare/Mare per a què faci petites cures.  

21. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

Podeu consultar les condicions generals d’aquest servei clicant el següent enllaç: (http://www.dinamiks.cat/ca/condicions-del-servei)

 

FAQ Extraescolar

1. Com puc apuntar el meu fill a una extraescolar?

Per inscriure’s caldrà formalitzar la inscripció via online a través del web www.dinamiks.cat apartat Extraescolars, en cas de tenir algun dubte durant el procés d’inscripció podeu trucar al 93 588 86 81 o enviar un e-mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Un cop formalitzada la inscripció rebreu un correu de confirmació.

 2. En cas que la logística familiar no permeti fer l’activitat cada setmana, es pot apuntar per dies esporàdics?

En activitats familiars com per nens/es amb autisme les activitats estan dissenyades i pensades per la participació continuada. Però per veure quines possibilitats tenim per cada servei, és important consultar a Dinamiks prèviament. En el cas d'activitats relacionades amb SPORTEA, sempre es recomanarà que el nen/a tingui una continuïtat setmanal de l’activitat, ja que influeix directament en el seu procés d'aprenentatge.

3. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks?

Un cop formalitzada la inscripció, ens posarem en contacte per confirmar la bona recepció i informar-vos del procés de pagament, que serà mensualment o bé trimestralment. A partir d’aquí el mitjà de contacte serà generalment mitjançant els coordinadors-monitors o bé via telèfon o per correu electrònic. 

4. En activitats per a nens/es amb autisme, poden participar nens/es de qualsevol grau de TEA?

Sí. Les activitats extraescolars per nens/es amb TEA, estan pensades per a qualsevol grau, al ser un treball individualitzat, cada nen/a progressarà de manera diferent segons les seves capacitats. En casos de nens/es amb dificultats físiques caldrà contactar abans amb Dinamiks per valorar cada cas.

5. Abans d’inscriure’s, es pot venir a provar una sessió per valorar si el nen/a està a gust?

No. De totes maneres, les portes de l'extraescolar estan obertes per poder venir a veure l'activitat el dia desitjat, amb un avís previ al 93 588 86 81. Al finalitzar la sessió podreu adreçar-vos al coordinador per tal de resoldre els possibles dubtes. 

6. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?

Sí, aquesta reunió se celebra a principis de cada curs abans d’iniciar la primera sessió del primer trimestre de curs escolar, entre tots els interessats i inscrits, amb l’objectiu de resoldre tots els dubtes que es puguin generar. Poden participar pares de nens/es no inscrits per resoldre qualsevol dubte abans d'apuntar-se a l'activitat. Es facilitarà la graella d'activitats entre d'altres documents informatius.  

7. Quins són els monitors de les extraescolar i la seva ràtio?

Els monitors de Dinamiks es poden visitar a la nostra pàgina web, apartat equip humà (http://www.dinamiks.cat/ca/qui-som/equip-huma).

La ràtio de nens monitors serà  de 1 monitor cada 2 nens en el cas d’activitats per a nens/es amb TEA, i d’1 monitor cada 10 nens/es en el cas de les altres extraescolars. En cada cas es valora reforçar la ràtio amb estudiants en pràctiques o voluntariat.

8. Quina documentació s’ha de facilitar?

Al fer la inscripció online es demanaran totes les dades necessàries per participar, i es demanarà en els casos necessaris una fitxa mèdica interna de Dinamiks per tenir en compte totes les variables que hi puguin haver, a més de facilitar informació al monitor per a què es conegui més al nens/es, això no exclou que si des de Dinamiks es considera que cal facilitar major informació d’algun ítem ens posem en contacte amb els pares per demanar-ho.

9. Com es distribueixen els grups, horaris i edat?

En tots els casos d’activitats extraescolars, les edats dels nens/es es contemplen des dels 3 anys fins als 16 anys exceptuant les activitats familiars que s'amplia la franja d'edats, i sempre es fan grups d’edat o per nivell d'aprenentatge, per treballar millor en totes les sessions. 

10. Quina indumentària cal portar?

En totes les activitats és molt important portar una indumentària còmode i calçat esportiu, ja que facilita la mobilitat dels nens/es i de retruc el seu aprenentatge en els casos d’activitats esportives.  

11. Treballeu amb suport d’aprenentatge?

En tots els casos s’utilitza material per a facilitar l’aprenentatge. Per a nens amb TEA, s’utilitzen pictogrames com a suport comunicatiu amb els nens/es.

12. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament, s’ha fet mal o és baixa mèdica?

Quan es sospiti d’algun problema de salut d’un nen/a, el coordinador serà el que procedirà a analitzar l’estat del nen/a, i avisar als pares. Segons el pla d’actuació de seguretat de Dinamiks, en una situació de gravetat o risc, es procedirà sempre a avisar el 112 o al centre mèdic d'urgències més pròxim i desprès als pares. En els casos que no es pugui contactar amb els pares, sempre s'avisarà el 112 per a què el centre facultatiu valori i procedeixi a actuar amb la mesura més segura per l'usuari de l'activitat. L’activitat disposa d’una assegurança de responsabilitat civil i accidents que cobreix totes les despeses generades de les cures o tractaments a seguir. En cas de baixa mèdica durant o fora de l'activitat, Dinamiks es compromet a mantenir la quantitat pagada de sessions perdudes durant 12 mesos (veure condicions dels serveis).

13. Si no disposem de bicicleta, Dinamiks ens pot deixar una bici perquè el nen/a pugui fer l’activitat en aquelles activitats que ho requereixin?

En aquelles activitats que es necessiti la utilització de Bicicleta per algunes sessions Dinamiks pot facilitar la bicicleta però amb un lloguer simbòlic de 10€ per pagar possibles reparacions. En els casos d’activitats per nens/es amb TEA es facilitarà el material de Bicicleta durant el seu aprenentatge però es recomana comprar-lo quan ja el nen/a hagi iniciat la fase final d’aprenentatge a sobre de la bicicleta.

14. Si plou abans de l’activitat es segueixen fent les sessions?

Sempre que es pugui i amb antelació es comunicarà per e-mail o pel mitjà de comunicació més ràpid que l’activitat s’anul·larà per causes meteorològiques. Si durant l’activitat plou s’intentarà dinamitzar alguna activitat al centre on s’imparteixi l’activitat.

15. Es retornen els diners si s’anul·la l’activitat per causes alienes a l’activitat?

No està previst la devolució de diners, però en aquests casos Dinamiks reserva la quantitat abonada durant 12 mesos, i en cas de seguir realitzant l’activitat es descomptarà de la següent quota.

16. On es realitzen les activitats?

L'activitat de SPORTEA es realitza al centre Escola de Catalunya de Sant Cugat del Vallès. Es realitzen activitats en els exteriors i pels carrils bicicleta de la zona, més el pavelló en el cas del BASQUETEA. 

La Dinamiks Family és una activitat itinerant per tant sempre s'avisarà prèviament del lloc de realització de l'activitat. 

17. Com poden seguir el desenvolupament de les extraescolars?

Els pares podran seguir el desenvolupament setmanal de l’extraescolar a través del nostre bloc (BLOC USUARIS), on publicarem setmanalment les millors fotos de cada grup i un breu resum de la sessió.

18. Els pares poden fer comentaris al bloc?

Sí. Els pares/mares poden realitzar comentaris al bloc, sobre les fotos i fer algun suggeriment al respecte si s’escau relacionat amb les fotos. És molt important prèviament crear un compte personal a USUARIS DINAMIKS per a què es puguin veure i fer comentaris a les fotos. Aquest compte s’activa per quan s’han de realitzar reserves d'activitats per la plataforma de Dinamiks.

19. Els pares han d’estar presents durant l’activitat?

En funció del tipus d'activitat és recomanable que el tutor/a legal es quedi al marge perquè el nen/a es concentri i tregui màxim profit de l'aprenentatge de les sessions, però en alguns casos pot ser que es recomani la presència temporal del pare/mare per a la correcta evolució del nen/a, sobretot quan parlem d'activitats d'aprenentatge especial. En les activitats de caràcter familiar serà d'obligat compliment, la participació dels pares per poder impartir les sessions.

20.  Els nens/es poden marxar sols de les extraescolars?

NO. Serà necessària una autorització escrita i firmada, quan un nen/a NO el ve a recollir el tutor/a legal. En els casos d'alumnes de 4t a 6è de primària que els pares autoritzen a marxar sols, també caldrà una autorització escrita i firmada pels pares/mares o tutors legals, i en cap cas es deixarà que un nen/a marxi sol tot i que els nens/es ens comuniquin que els pares o tutors legals ho han autoritzat. Tampoc és vàlida l'autorització, si els mateixos pares/mares o tutors legals ens ho indiquin via telefònica o altre mitjà que no sigui l'escrit i firmat. L'horari de sortides de les extraescolars sempre serà facilitat en format graella pel control dels pares/mares, tutors legals i nens/es.

20. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

Podeu consultar les condicions generals d’aquest servei clicant el següent enllaç: http://www.dinamiks.cat/ca/condicions-del-servei

 

FAQ Colònies

1. Com puc apuntar el meu fill a les colònies d’estiu?

Per inscriure’s caldrà formalitzar la inscripció via online a través del web www.dinamiks.cat apartat colònies, en cas de tenir algun dubte durant el procés d’inscripció podeu trucar al 93 588 86 81 o enviar un e-mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Un cop formalitzada la inscripció rebreu un correu de confirmació.

2. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?

Sí en el cas de les colònies d'estiu o hivern. Aquesta reunió se celebrarà a Sant Cugat aproximadament uns 20 dies abans de l’estada i s’explicarà detingudament tot el funcionament i organització de l’activitat, així com us presentarem els monitors/es que aniran amb els vostres fills. Es facilitarà la graella d'activitats entre d'altres documents informatius.

3. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks des de la inscripció fins a la data de l’activitat?

Un cop formalitzada la inscripció, ens posarem en contacte per confirmar la bona recepció i informar-vos del procés de pagaments. A partir d’aquí el mitjà de contacte fins la data de la reunió serà via correu electrònic o per telèfon. Us convocarem a la reunió de pares i posteriorment us facilitarem els horaris de les activitats i el material que cal portar per participar.

4. Com s’organitzarà la sortida i l’arribada?

La sortida serà sempre amb autocar el dilluns a les 9h des de Sant Cugat del Vallès, i hi haurà servei d’acollida des de les 8h si algun pare no es pot quedar. També es podrà portar directament el nen/a a la casa de colònies a partir de les 10h30 i sempre amb previ avís.

La finalització de les colònies d'estiu sempre serà a la Casa de Colònies, a les 17.30h si és divendres i a les 16h si és diumenge, segons la tanda contractada. Tant la recollida de Divendres o Diumenge recomanem que es reservi una estona, perquè haurem preparat una activitat de comiat d’uns 30min adreçada a nens/es i pares. El dia de la reunió de pares s’explica amb detall l’organització. En el cas de les colònies de hivern sempre es tornarà amb l'autocar al punt de sortida, per tant, no hi haurà acomiadament final sorpresa, ja que la logística no ens ho permet. 

5. Estan els mateixos monitors les 24 hores amb els nens/es?

Els monitors de les colònies es faran càrrec dels nens/es durant les 24h, i la ràtio de nens/monitors serà d’almenys 1 monitor cada 10 nens, cada monitor tindrà un grup de nens/es assignat. En cada tanda de Colònies hi haurà un coordinador que vetllarà pel correcte funcionament de tots els grups.

6. Quins monitors venen a les Colònies DINAMIKS?

Els monitors de Dinamiks es poden visitar a la nostra pàgina web, apartat equip humà (http://www.dinamiks.cat/ca/qui-som/equip-huma).

Segons la tanda, hi aniran uns monitors o uns altres, i l’equip definitiu el coneixereu durant la reunió de pares informativa.

7. Quina documentació s’ha de portar a la casa?

El dia de la sortida el coordinador demanarà a tots els pares la tarja sanitària original de cada nen/a, que serà retornada el dia de recollida dels nen/es. A més d’això caldrà fer la inscripció online indicant totes les dades necessàries per participar, això no exclou que si des de Dinamiks es considera que cal facilitar major informació d’algun ítem ens posarem en contacte amb els pares per demanar-ho.

8. Com es distribueixen els grups per edats?

Hi ha tres grups d’edats, SUN (de 1r a 3r), MOON (4t a 6è) i YOUNG (1r a 4t ESO), cada grup tindrà uns monitors referents i un programa d’activitats especialment pensat per a la seva edat. A més, tots els nens participants es trobaran durant els àpats i en alguna activitat conjunta.

9. Els nens poden escollir amb qui van a l’habitació?

La distribució d’habitacions es farà el primer dia, però abans de fer-ho, es deixarà una estona per fer alguna dinàmica de coneixença i el dinar tots junts abans d’avaluar quins grups es faran. Es tindrà en compte primerament l’edat dels participants, segon, que cap nen/a quedi exclòs i tercer, la voluntat dels nens/es d’agrupar-se junts.

10. Quin és el dia a dia (horari)

L’horari base de l’estada serà aquest:

9h Bon dia i esmorzar

10h Endreçar habitacions

10h30 Activitats matí

13h Dinar

14h Estona lliure, descans, concurs d’habitacions

15h30 Piscina

17h Berenar

17h30 Activitat Tarda

18h30 Higiene personal / Estona lliure

20h Sopar

21h15 Activitat de nit

22h45 Dormir

11. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament o s’ha fet mal?

Quan es sospiti d’algun problema de salut d’un nen/a, el coordinador serà el que procedirà a analitzar l’estat del nen/a, i avisar als pares. Segons el pla d’actuació de seguretat de Dinamiks, en una situació de gravetat o risc, es procedirà sempre a avisar el 112 o al centre mèdic d'urgències més pròxim i desprès als pares. En els casos que no es pugui contactar amb els pares, sempre s'avisarà el 112 per a què el centre facultatiu valori i procedeixi a actuar amb la mesura més segura per l'usuari de l'activitat. L’activitat disposa d’una assegurança de responsabilitat civil i accidents que cobreix totes les despeses generades de les cures o tractaments a seguir. En cas de baixa mèdica durant o fora de l'activitat, Dinamiks es compromet a mantenir la quantitat pagada dels dies perduts durant 12 mesos (veure condicions dels serveis).

12. Què ha de fer un nen/a que necessita prendre medicació durant les colònies?

No hi ha problema per participar a les colònies si s’està en procés de medicació, però és obligatori informar prèviament a Dinamiks de la situació o especificar-ho al document d’inscripció. El dia de la sortida caldrà donar-li al coordinador els medicaments pertinents, la recepta i les instruccions de subministrament. El coordinador serà sempre qui faciliti els medicaments al nen/a en el moment indicat per prendre’ls i, en cap cas un nen/a es podrà automedicar ni el coordinador subministrarà medicaments a cap nen/a sense la recepta mèdica pertinent.

13. Què passa si un nen/a no vol/pot fer alguna activitat?

Les activitats no seran obligatòries de fer, però el monitor animarà activament al nen/a a participar i fer recolzament si ho necessita. En cas de no fer alguna activitat el nen/a sempre romandrà amb el grup o amb algun monitor.

14. Si el nen/a no s’adapta a les colònies com actuem?

La casa i les activitats estan pensades perquè tots els nens/es puguin participar a gust, però entenem que de vegades algun nen/a pot no sentir-se còmode durant les colònies. En aquest cas els monitors tractaran d’entendre quins factors influeixen en aquest malestar i intentaran tractar-los de la manera més curosa possible, tenint en compte sempre l’estat del nen/a que no es troba a gust. En cas que es consideri que la situació perjudica al nen/a, el coordinador es posarà en contacte amb els pares per valorar conjuntament la decisió a prendre.

En cas de baixa per aquest motiu no està contemplat el retorn dels diners.

15. Els pares poden trucar als nens/es durant les colònies? Com poden seguir el desenvolupament de les Colònies?

No està pensat que els nens/es es comuniquin amb els pares durant l’estada, llevat de casos extraordinaris. Els pares podran seguir el desenvolupament diari de les colònies a través del nostre bloc (BLOC USUARIS), on publicarem diàriament la millor foto de cada grup i un breu resum del dia.

16. Els pares poden fer comentaris al bloc?

Sí. Els pares/mares poden realitzar comentaris al bloc, sobre les fotos del dia a dia de les colònies i fer algun suggeriment al respecte si s’escau relacionat amb les fotos.

És molt important prèviament crear un compte personal en el USUARIS DINAMIKS per a què es puguin veure i fer comentaris a les fotos. Aquesta compta s’activa per quan s’han de realitzar reserves d'activitats per la plataforma de Dinamiks.

17. Quin tipus de menjar hi ha?

El menjar serà variat i supervisat per un dietista homologat tenint en compte el desgast físic i la despesa energètica de cada dia. A més es tracta de menjar casolà de la terra cuinat a la mateixa casa de colònies.

18. Disposeu de menús per nens/es amb dietes especials o al·lèrgies?

La casa disposa de dietes per celíacs, al·lèrgics o necessitats alimentàries específiques. Caldrà però notificar-ho prèviament a Dinamiks mitjançant el full d’inscripció.

19. Les activitats i centre estan equipats i preparats per a nens/es amb diversitat funcional?

L’activitat i casa de colònies està preparada per assumir nens/es amb diferents diversitats intel·lectuals. Sempre s'ha de valorar si en aquest cas és necessari un monitor de suport especialista i si aquest ve recomanat per les famílies, per tant, sempre es contactarà amb Dinamiks per valorar totes les variables i possibilitats. En cas de diversitat física, la casa no està adaptada per cadira de rodes, no obstant, recomanem consultar prèviament amb Dinamiks.

20. Les rutes en BTT són molt difícils?

Totes les sortides de BTT estan pensades per l’edat dels participants, aquestes, si bé no són molt complicades, sí que precisen que els nens/es hagin sortit alguna vegada en bicicleta per pista forestal. En cas que algun nen/a no es trobés còmode amb la dificultat de les rutes, es podria valorar canviar-se de grup només durant les sortides en BTT.

21. En el cas de BTT, els nens/es poden portar la seva bicicleta a les colònies?

La idea és que precisament cada nen/a porti la seva bicicleta de casa, el preu inclou el servei de transport de la bicicleta en furgoneta des de Sant Cugat a la casa de colònies (anada). En cas que un nen/a no disposés de bicicleta per participar a les colònies de BTT, es pot posar en contacte amb Dinamiks abans de fer la inscripció per valorar si Dinamiks pot prestar una bicicleta al nen/a durant l’estada. Dinamiks no es pot comprometre a prestar bicicletes a tots els participants que ho sol·licitin, i es cobrarà un preu simbòlic de 10€ de lloguer de la bicicleta, per cobrir les possibles reparacions i la revisió.

22. Es fan activitats només relacionades amb la temàtica (Colònies de BTT/ Aiguaventura/Neu)? què més es farà?

A més de les activitats relacionades amb la temàtica, cada dia es farà un seguit d’activitats pròpies d’unes colònies d’estiu o hivern, com ara piscina, jocs de nit, dinàmiques de grup, jocs de camp, i també hi haurà cada dia estones lliures per desconnectar i descansar.

23. Al final de les Colònies, com ens fareu arribar les millors imatges?

La setmana següent de les colònies us enviarem per correu electrònic un enllaç per descarregar-vos les millors imatges de l’estada.

24. Els nens/es tenen higiene personal cada dia?

Cada dia de 18h30 a 20h els nens/es tindran estona per dutxar-se i posar-se roba neta. Els monitors vetllaran perquè cada nen/a ho faci de manera adequada. Els banys i les dutxes són individuals.

25. Els nens/es poden portar mòbils o aparells electrònics?

Entenem que les colònies són uns dies per passar a la natura, conèixer noves amistats i distanciar-nos del dia a dia de la ciutat, per això els nens/es no podran fer ús dels telèfons mòbils durant l’estada, en cas de portar-los, els monitors els guardaran fins el dia de tornada. El mateix criteri es seguirà amb altres aparells com ara dispositius musicals, de jocs, etc.

Només es podran portar càmeres fotogràfiques però Dinamiks no se'n farà responsable en cap cas. A més, cal tenir en compte que Dinamiks facilitarà als pares les millors imatges de les colònies.

26. Els nens/es poden portar diners?

Els nens no necessiten portar diners ja que tindran totes les necessitats cobertes. En cas de portar-ne, Dinamiks no se’n farà responsable.

27. Quin tipus d’aliments han de portar?

Els nens hauran de portar l’esmorzar i el dinar del primer dia en una bossa a part, fora d’això no necessiten portar res més.  Si porten llaminadures o altres, hauran de ser responsables en el seu consum per no distorsionar la seva estada o la dels altres nens/es.

28. Si el nen/a fa anys durant les colònies, què feu?

Si s’avisa al fer la reserva, el coordinador amb ajuda dels monitors organitzarà el dia per què es faci alguna cosa especial per l'homenatjat/da i rebi una bona felicitació. A més aquell dia podreu trucar al vostre fill/a per felicitar-lo.

29. Com està delimitada la Casa de Colònies?

La casa de colònies disposa de tanques en espais que no es poden accedir sense permís previ de la coordinació, com és el cas del bosc, la piscina o granja. A més, sempre els nens/es estaran amb els monitors/es i en l’espai que aquests els indiquin.

30. Com funciona la piscina, hi ha socorrista?

El recinte de la piscina de la casa sempre està tancat amb clau. Els nens/es només entraran al recinte durant l’horari de piscina i acompanyats dels monitors/es. La mida i fondària de la piscina no requereix la presència de socorrista aquàtic, però els nens sempre es banyaran sota la supervisió dels monitors. En cas que un nen/a no sàpiga nedar o necessiti d’algun material de suport per banyar-se, caldrà indicar-ho al fer la inscripció.

31. Les activitats d’aventura, bici, esquí són totalment segures?

Totes les activitats que es realitzen estan degudament planificades i són portades a terme per especialistes i amb tot el material degudament homologat. En el cas de les rutes en bicicleta tots els monitors fan un reconeixement del recorregut prèviament a les colònies i disposaran de suport de mapa per seguir-la i en el cas d’activitats especialitzades com les d’aventura es contractarà personal especialista a més dels monitors de Dinamiks, per portar-les a terme. En el cas de les colònies de neu es comptarà sempre amb especialistes per les classes de tecnificació de l'esquí. 

32. Quina roba cal portar, es pot rentar allà?

Dinamiks enviarà a totes les famílies participants un document informatiu amb tota la roba que cal dur a les colònies. La casa no disposa de servei de bugaderia, per tant caldrà portar tota la roba necessària pels dies que duri l’activitat. Es recomana deixar la roba en bosses marcades per cada dia (dilluns, dimarts...). És preferible, que es porti roba esportiva i còmoda. 

33. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

Podeu consultar les condicions generals d’aquest servei clicant el següent enllaç: http://www.dinamiks.cat/ca/condicions-del-servei

 

FAQ Casals

  1. Com puc apuntar el meu fill als casals?

Per inscriure’s caldrà formalitzar la inscripció via online a través del web www.dinamiks.cat apartat casals, en cas de tenir algun dubte durant el procés d’inscripció podeu trucar al 93 588 86 81 o enviar un e-mail a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Un cop formalitzada la inscripció rebreu un correu de confirmació.

2. On es realitzen els Casals?

Dinamiks organitza tres propostes de Casals a Sant Cugat, el Casal Lleuresport, al Meet Gym (Pg. Xavier Azqueta 18), el Casal Aventura, i el casal “Summer Experience” a la Masia Can Fatjó

3. Es farà reunió de pares informativa per tots els inscrits per resoldre personalment tots els dubtes?

Sí. Aquesta reunió (només per casals d'estiu) se celebrarà a Sant Cugat aproximadament uns 20 dies abans del començament del casal d’estiu i s’explicarà detingudament tot el funcionament i organització de l’activitat, així com us presentarem els monitors que aniran amb els vostres fills. Es facilitarà la graella d'activitats entre d'altres documents informatius. 

4. Quin serà el procés de comunicació pares-Dinamiks des de la inscripció fins a la data de l’activitat?

Un cop formalitzada la inscripció, ens posarem en contacte per confirmar la bona recepció i informar-vos del procés de pagaments. A partir d’aquí el mitjà de contacte serà via correu electrònic o per telèfon. En el cas de l’estiu ens posarem en contacte abans per concretar la data de la reunió de pares. Sempre es facilita l’horari de les activitats i el material que cal portar per participar.

5. Quins monitors venen als Casals DINAMIKS?

Els monitors de Dinamiks es poden visitar a la nostra pàgina web, apartat equip humà (http://www.dinamiks.cat/ca/qui-som/equip-huma).

Segons la tanda, hi aniran uns monitors o uns altres, i l’equip definitiu el coneixereu durant la reunió de pares informativa pel casal d’estiu. La ràtio de nens monitors mai superarà la d'1 monitor cada 10 nens.

6. Quina documentació s’ha de portar?

Al fer la inscripció on-line se us demanaran totes les dades necessàries per participar (drets imatge, permís de participació, fitxes mèdiques...), això no exclou que si des de Dinamiks es considera que cal facilitar més informació d’algun ítem ens posem en contacte amb els pares per demanar-ho.

7. Com es distribueixen els grups per edats?

Hi ha tres grups d’edats, STAR (P3 a P5), SUN (1r a 3r), MOON (4t a 6è), cada grup tindrà uns monitors referents i un programa d’activitats especialment pensat per a la seva edat. A més, tots els nens participants es trobaran durant els àpats i en alguna activitat conjunta. Els nens del grup STAR no podran inscriure’s al Casal Aventura ni Summer Experience. El grup MOON no es poden apuntar als casals Lleuresport.

8. Quin és l’horari base?

L’horari base del casal serà aquest:

8h Good Morning

8h45 Arribada

9h Activitat 1

10h30 Esmorzar

11h Activitat 2

12h30 Activitat 3

13h30 Dinar

14h30 Estona lliure / repòs

15h Activitat taller

16h45 Berenar

17h Recollida

9. Quin és el procediment quan un nen/a es troba malament, s’ha fet mal o és baixa mèdica?

Quan es sospiti d’algun problema de salut d’un nen/a, el coordinador serà el que procedirà a analitzar l’estat del nen/a, i avisar als pares. Segons el pla d’actuació de seguretat de Dinamiks, en una situació de gravetat o risc, es procedirà sempre a avisar el 112 o al centre mèdic d'urgències més pròxim i desprès als pares. En els casos que no es pugui contactar amb els pares, sempre s'avisarà el 112 per a què el centre facultatiu valori i procedeixi a actuar amb la mesura més segura per l'usuari de l'activitat. L’activitat disposa d’una assegurança de responsabilitat civil i accidents que cobreix totes les despeses generades de les cures o tractaments a seguir. En cas de baixa mèdica durant o fora de l'activitat, Dinamiks es compromet a mantenir la quantitat pagada dels dies perduts durant 12 mesos (veure condicions dels serveis).

10.  Què ha de fer un nen/a que necessita prendre medicació durant els casals?

No hi ha problema per participar als casals si s’està en procés de medicació, però és obligatori informar prèviament a Dinamiks de la situació o especificar-ho al document d’inscripció. Abans de la inscripió o el primer dia dels casals, caldrà donar-li al coordinador els medicaments pertinents, la recepta i les instruccions de subministrament. El coordinador serà sempre qui faciliti els medicaments al nen/a en el moment indicat per prendre’ls i, en cap cas un nen/a es podrà automedicar ni el coordinador subministrarà medicaments a cap nen/a sense la recepta mèdica pertinent.

 11. Com es pot seguir el desenvolupament dels Casals?

Els pares podreu seguir el desenvolupament diari dels casals a través del nostre bloc (BLOC USUARIS), on publicarem diàriament la millor foto de cada grup i un breu resum del dia.

 12. Els pares poden fer comentaris al bloc?

Sí. Els pares/mares poden realitzar comentaris al bloc, sobre les fotos del dia a dia dels casals i fer algun suggeriment al respecte si s’escau relacionat amb les fotos. És molt important prèviament crear un compte personal a USUARIS DINAMIKS per a què es puguin veure i fer comentaris a les fotos. Aquesta compta s’activa per quan s’han de realitzar reserves d'activitats per la plataforma de DINAMIKS.

13. Quin tipus de menjar hi ha?

El menjar serà variat i supervisat per l'empresa que subcontracta Dinamiks per portar a terme el servei de Càtering. Sempre es facilitarà el menú de la setmana per a què els famílies es puguin organitzar el menú setmanal de casa. 

14. Disposeu de menús per nens/es amb dietes especials o al·lèrgies?

Sí, disposem de dietes per celíacs, al·lèrgics o necessitats alimentàries específiques. Caldrà però notificar-ho prèviament a Dinamiks mitjançant el full d’inscripció de la plataforma d’Intranet del client.

15. Quin menjar cal portar de casa?

Els nens hauran de portar de casa l’esmorzar i en cas que es quedin fins les 17h, el berenar. Recomanable no poden portar pastisseria industrial ni llaminadures.

16. Al casal Lleuresport, quin tipus d’activitats es fan?

El Casal Lleuresport té un programa basat en activitats lúdiques i esportives. Jocs, iniciació a l’esport, psicomotricitat, excursions sobre rodes, curs de natació, tallers i visites pel poble són alguns exemples de les activitats que es fan.

17. Al casal Aventura, quin tipus d’activitats es fan?

En aquest casal es realitzen activitats educatives relacionades amb l'anglès i activitat d'Aventura. Té un programa basat en activitats d’aventura com tir amb arc, senderisme i orientació, sortides en BTT, piscina, gimcanes i tallers, són alguns exemples de les activitats que es fan.

18. Al casal Summer Experience, quin tipus d’activitats es fan?

En aquest casal es realitzen activitats educatives relacionades amb l'anglès i la natura, com les activitats d'oci d'hort, granja, excursions a la natura entre moltes altres, que ajuden a l'aprenentatge de nen/a durant la seva estada.

19. Les activitats i centres estan equipats i preparats per a nens/es amb diversitat intel·lectual o física?

En el cas del Casal Lleuresport les activitats estan més preparades i adaptades per a nens/es amb algun tipus de diversitat funcional, ja que la piscina disposa de material adaptat i es disposa d’ascensor en el cas de cadira de rodes, i l'activitat es pot adaptar fàcilment a el cas que així es requereixi. Sempre s'ha de valorar si en aquest cas és necessari un monitor de suport especialista i si aquest ve recomanat per les famílies, per tant, sempre es contactarà amb Dinamiks per valorar totes les variables i possibilitats.

En el cas de Casal Aventura o Summer Experience les activitats es poden adaptar, però les activitats físiques per cadires de rodes estan més limitades.

20. Poden participar nens/es amb TEA (Transtorn de l'Espectre Autista)?

Per participar dels casals de DINAMIKS és important que les famílies tinguin present que es faran grups de 3 nens/es amb TEA, i aniran amb un dels monitors de DINAMIKS especialitzat. Aquests participaran del grup d'una manera totalment inclusiva. Si no s'apunten més nens/es amb TEA, es difícil mantenir el preu de l'activitat per la baixa ràtio.  És molt important complir els horaris estàndards de DINAMIKS que és de 9h a 13.30h de dilluns a divendres, exceptuant els dies festius, per tant, la inscripció ha de ser setmanal. S'ha de contactar amb DINAMIKS per acabar de tancar la logística dels nens/es, activitat, i reunions prèvies amb el psicòleg... 

21. Com funciona el dia de BTT o Sobre Rodes?

En els casals, un dia a la setmana cada grup fa una sortida en BTT o sobre rodes. Aquest dia els nens/es han de portar la seva bici o patinet segons el grup, i en cas que algun nen/a no disposi d’aquest vehicle, ho haurà de notificar prèviament a Dinamiks per tractar de deixar-li'n una però amb cost simbòlic de 10€ de lloguer per a la revisió o possibles reparacions. Sempre es notifica en el programa d’activitats quins dies o quins grups tenen sortides sobre rodes o en BTT i quin material cal portar en tots els casals.

22. Com funciona la piscina? En fan cada dia? Hi ha socorrista?

Cada dia aniran tots els nens/es a la piscina, i allà faran curs de natació adequat al seu nivell, des d’aprenentatge fins a perfeccionament. També hi haurà una estona de piscina lliure. En tot moment durant el bany dels nens/es al casal hi haurà, a més dels monitors que condueixen l’activitat, un socorrista vigilant.

23. Al final dels Casals, com fem arribar les millors imatges a les famílies?

La setmana següent dels casals us enviarem per correu electrònic un enllaç per descarregar-vos les millors imatges de l’estada.

24. Les activitats d’aventura i bici són totalment segures?

Totes les activitats que es realitzen estan degudament planificades i són portades a terme per especialistes i amb tot el material degudament homologat. En el cas de les rutes en bicicleta tots els monitors fan un reconeixement del recorregut prèviament i en el cas de hípica es contractarà personal especialista a més dels monitors de Dinamiks, per portar-les a terme.

25. Quina roba cal portar?

Dinamiks enviarà a totes les famílies participants un document informatiu amb tota la roba que recomanem portar. Tot el que es porta a Casals ha d'estar marcat amb el nom i cognom del nen o nena. És preferible, que es porti roba esportiva i còmoda. 

26. Es pot apuntar dies esporàdics?

Hi ha l’opció d’inscriure’s per dies esporàdics, en aquest cas la inscripció s’ha de fer per telèfon al 93 588 86 81. Al preu dels dies esporàdics s'hi aplica un suplement del 30% sobre el preu base de l’activitat, per despeses de gestió.

27. En quines opcions d’horaris puc apuntar el meu fill al casal?

Es pot apuntar en tres franges horàries, de 9 a 13h30 (no inclou dinar); de 9 a 15h i de 9 a 17h. A més també hi ha l’opció de contractar el servei de Good Morning de 8 a 9h.

28.  Els nens/es poden portar mòbils o aparells electrònics?

Entenem que els casals són uns dies per passar a la natura, conèixer noves amistats i distanciar-nos del dia a dia, per això els nens/es no podran fer ús dels telèfons mòbils durant els casals, en cas de portar-los, els monitors els guardaran fins la sortida. El mateix criteri es seguirà amb altres aparells com ara dispositius musicals, de jocs, etc.

Només es podran portar càmeres fotogràfiques però Dinamiks no se'n farà responsable en cap cas. A més, cal tenir en compte que Dinamiks facilitarà als pares les millors imatges dels casals.

29.  Els nens/es poden marxar sols dels casals?

NO. Serà necessària una autorització escrita i firmada, quan un nen/a NO el ve a recollir el tutor/a legal. En els casos d'alumnes de 4t a 6è de primària que els pares autoritzen a marxar sols, també caldrà una autorització escrita i firmada pels pares/mares o tutors legals, i en cap cas es deixarà que un nen/a marxi sol tot i que els nens/es ens comuniquin que els pares o tutors legals ho han autoritzat. Tampoc és vàlida l'autorització, si els mateixos pares/mares o tutors legals ens ho indiquin via telefònica o altre mitjà que no sigui l'escrit i firmat. L'horari de sortides dels casals sempre serà facilitat en format graella pel control dels pares/mares, tutors legals i nens/es.

30. Quines són les condicions generals d’aquest servei?

Podeu consultar les condicions generals d’aquest servei clicant el següent enllaç: http://www.dinamiks.cat/ca/condicions-del-servei