Dilluns, 18 Novembre 2019 16:04

GAS! Pedalem amb BTTEA!

GAS! Seguim en rodatge tot i el fred. Continuem al 200% aquesta setmana tot i que el fred ens ha tornat a avisar de que s'apropa nadal i temps d'hivern.

El Dimarts a Sabadell vam anar d'excursio al parc de can gambús i després d'una estona d'esbarjo vem tornar cap a l'escola. A segona hora, vem fer aprenentatge i ja notem millores en els nens i nenes que cada vegada els hi agrada i motiva més la btt.

El Dimecres a Rubí vem fer un petit escalfament amb dues voltes per la pista i vem anar de ruta pels voltants de Rubí fins arribar a un parc on ens vam quedar descansant i jugant una estona. Llavors vem agafar la bici i vam tornar cap a l'escola.

A segona hora, vem fer aprenentatge per la pista de l'escola i els nens i nenes que ja havien millorat molt sortien per un camí dels voltants amb un monitor.

El Dissabte a Sant Cugat vam fer dues excursions fenomenals amb dos grups de nens i nenes i els seus monitors que va durar des de les 10 fins les 11.30h del matí.

Després vam fer aprenentatges des de les 10 fins a les 13.45h. Cal dir que els nois/es han fet un progrés súper gran tant pel que fa a les habilitats sobre la bici com a comportament a l'hora de fer l'activitat.

De 15.00 a 17.00h vam fer aprenentatge donant voltes per un carril bici proper a l'escola, planer i llarg on els hi ensenyem com hem de circular per un carril bici i les normes que hem de seguir.

Com cada dissabte a Esplugues també fem activitats! Sortides amb btt per fora de l'escola amb els que tenen més habilitat i mes experiència i aprenentatge dins amb els que comencen.

Ens veiem la setmana que ve amb més ganes que mai per seguir fent el que ens motiva i ens apassiona.