Atenció Telefònica

Pot contactar amb nosaltres al telèfon: 93 588 86 81 (677 92 36 35)

  • L’horari d’atenció telefònica és de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 15 a 20h. Els dissabtes restem a la vostra disposició de 9 a 14h.
  • De juny a setembre l'horari serà de dilluns a dijous, de 9 a 14h i de 15 a 20h i divendres de 9 a 14h.
  • Tots els nostres serveis es donen d'alta i de baixa únicament per via telemàtica (a través de la nostra pàgina web o correu electrònic). Totes les qüestions relatives al servei pots plantejar-les i resoldre-les mitjançant correu electrònic.
  • En cas que els nostres agents estiguin ocupats, no agafarem la trucada per evitar deixar-te en espera; d'aquesta manera la trucada no t'ocasionarà cap despesa tret que puguis parlar amb nosaltres.
  • En el cas de no poder contactar amb nosaltres, podràs deixar un missatge a la bústia de veu i, l'atendrem amb la brevetat més gran possible. 
  • Pots contractar els teus serveis via telefònica i els nostres agents t'ajudaran en el procés.
  • Durant els dies 27, 28, 29 i 30 de desembre, l'oficina de Dinamiks romandrà tancada, així com els dies 14, 15, 16, 17, 18, 19 i 20 d'agost.